prípadová štúdia

ZZS Liberecký kraj

Už viac ako dva roky pomáhame libereckým záchranárom nakupovať, nasadzovať a spravovať ich zariadenia Apple, ktoré im pomáhajú efektívne komunikovať na dennej báze. V profesii, kde záleží na každej sekunde, je každá výhoda dôležitá.

ZZSLK

Klient

ZZS LK poskytuje špecializovanú prednemocničnú neodkladnú starostlivosť v Libereckom kraji. Poskytuje starostlivosť pre takmer 450-tisíc ľudí na ploche približne 3 200 km2.

Využíva 30 výjazdových skupín a jednu leteckú záchrannú skupinu, ktoré sú rozmiestnené na 14 výjazdových základniach v celom Libereckom kraji.

Zadanie

Klient hľadal zariadenie, ktoré by spĺňalo vysoké požiadavky na funkčnosť a bezpečnosť. V rámci výberového konania sa nakoniec rozhodol pre iPhone SE spravovaný riešeniami MDM spoločnosti Mosyle.

Jedným z hlavných dôvodov bolo vysoké zabezpečenie operačného systému iOS.

Nasadenie a riadenie

Hromadná správa

Používateľské rozhranie Mosyle

Hoci má ZZS LK v inventári niekoľko desiatok zariadení, ich správa je úplne bezproblémová. Pomáha pri tom Mosyle - platforma na hromadnú správu zariadení a ich zabezpečenie.

Mosyle pomáha zariadeniam hromadne aktualizovať, inštalovať a skrývať aplikácie podľa potreby alebo blokovať určité typy obsahu. Všetko sa deje hromadne a nie je potrebné zaoberať sa každým iPhonom zvlášť.

To uľahčuje správu zariadení a šetrí vnútornú kapacitu klienta. Okrem toho, ak dôjde k strate alebo krádeži telefónu, klient môže pomocou aplikácie Mosyle zariadenie na diaľku vymazať a zabrániť úniku údajov.

Nasadenie

Libereckým záchranárom sme pomohli s výberom správneho riešenia pre hromadnú správu, jeho implementáciou do existujúcej infraštruktúry a tiež následnou podporou.

Mosyle umožňuje rýchle a efektívne nasadenie zariadení, čím šetrí čas a zjednodušuje celý proces.

Príprava zariadenia

V rámci nasadenia sme všetko vybavenie uviedli do stavu, v ktorom bolo pripravené na odovzdanie posádkam. Všetky zariadenia sme tiež označili fyzickými a virtuálnymi štítkami, aby sme klientovi uľahčili správu zásob a ušetrili čas.

Riešenie MDM nám pomohlo počas celého procesu. Automatizovaná registrácia minimalizuje potrebu manuálneho nastavenia, čo vedie k ešte rýchlejšiemu procesu a výraznej úspore času.

Školenie

Vytvorili sme podrobný manuál pre záchranárov na používanie riešenia a podrobnosti sme používateľom predstavili aj na osobnom školení v Liberci.

Vývoj

Aplikácia FastID

Aplikácia, ktorú sme vyvinuli na mieru pre ZZS LK. FastID umožňuje záchranárom fotografovať počas zásahu a jedným kliknutím odoslať potrebné informácie.

Záchranári počas zásahu nestrácajú čas. Okrem toho sa údaje po odoslaní automaticky vymažú zo zariadenia. Súkromie pacienta je chránené aj v prípade, že posádka zariadenie stratí.

Výsledok

Zamestnanci si na nové zariadenie a nový systém zvykli pomerne rýchlo, len za niekoľko dní. Prechod im uľahčil manuál k zariadeniu a fotografické návody. Po nasadení možno pozorovať štyri hlavné zmeny.

Nižšia miera zlyhania

Jednoduchšia správa

Zvýšená bezpečnosť

Vysoká funkčnosť

Michael Georgiev

Vedúci oddelenia pre referencie, vzťahy s verejnosťou a komunikáciu

Odporúčam ho.

Logicworks je spoľahlivý technologický partner, ktorý dôverne pozná ekosystém Apple. Oceňujeme najmä odborné služby a klientsky servis.