Enterprise Podpora
Informačný aj časový náskok.
Pravidelné informácie zo sveta IT, workshopy na mieru alebo konzultácie v oblasti IT. Samozrejme, k dispozícii sú aj služby ako IT podpora SLA alebo expresná výmena zariadení.
V ten istý pracovný deň
Do 4 pracovných hodín v celej Českej republike
V prípade poruchy majte k dispozícii náhradné zariadenie v ten istý alebo nasledujúci deň. Kdekoľvek v Českej republike. Automatická registrácia do ABM.
Technické novinky
Informačný náskok z Apple sveta
Pravidelné prezentácie informujúce o nových funkciách operačných systémov Apple. Nové funkcie správy a zabezpečenia zariadení vám pomôžu vyhnúť sa nepríjemným komplikáciám a zefektívniť používanie zariadení Apple vo vašej firme.
Konzultačné dni
Naplánujme spoločne ďalší vývoj
Pravidelne sa stretávame s našimi klientmi a diskutujeme s nimi o nových trendoch v IT alebo o konkrétnych funkciách a riešeniach, ktoré im pomáhajú plánovať ďalší rozvoj.
Workshopy
Všetko, čo vás zaujíma. Do hĺbky.
Workshopy na mieru, ktoré vám alebo vášmu tímu poskytnú podrobné informácie o probléme a pomôžu vám nájsť správne riešenie.
Service Level Agreement
Podpora tímov IT
O dodané riešenie sa dlhodobo staráme a ponúkame helpdesk s garantovanou rýchlosťou odozvy. Vaše požiadavky vyriešime v rámci normy ITIL.